חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ש.פ.י בטיחות ואיכות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השירותים שלנו

חברת ש.פ.י בטיחות ואיכות בע"מ מספקת ללקוחות רבים בכל רחבי הארץ שירותי בטיחות וגיהות מקצועיים. בין היתר, שירותיה כוללים:

שירותי החברה

חברת ש.פ.י בטיחות ואיכות מציעה שירות וטיפול מלאים ב- 3 תחומים:

  • הדרכות בנושא בטיחות וגהות בעבודה – החל מהדרכות לאנשי תחזוקה, המשך ברענון למפעילי מלגזה וכלה בנושאי עבודה בגובה. ידע וניסיון הם רכיבי המפתח ביצירת סביבת עבודה בטוחה. אם כלל העובדים ידעו את נהלי הבטיחות בעבודה השוטפת ונהלי הבטיחות בחירום, אז מספר התאונות והחבלות ירד למינימום.

  • ניהול פרויקטים של הצבת ממוני בטיחות חיצוניים – מינוי אנשי מקצוע מוסמכים, בעלי תעודות כשירות וניסיון רב בתחום. ממוני הבטיחות של ש.פ.י משמרים את מערך הבטיחות הקיים בארגון, ו/או בונים מערך חדש מאפס, כולל תחזוקה שוטפת.

  • ייעוץ בנושאי בטיחות – ייעוץ בטיחות כללי (כגון מיגון מכונות), ייעוץ בניהול סיכונים ועוד. שמירה על בטיחות בעבודה נועדה לספק סביבת עבודה נקייה ובטוחה, אשר תמנע פציעות ומחלות שונות שנגרמות ממצבים ומחומרים מסוכנים. התייעצות עם יועץ בטיחות תתרום למניעת מצבים מסוכנים שונים ולשמירה על בטיחות בעבודה.

כל הפתרונות לעסק שלכם!

חברתנו מעניקה לכם את כל הפתרונות המקצועיים הנדרשים בתחומי הבטיחות והגיהות.

הדרכת בטיחות בגובה

מועברת מצגת והדרכה תקנות עבודה בגובה, בדגש על עבודה באמצעות מלקטת חשמלית, סולמות, משטחי עבודה ללא גידור תקני ותרגול של העובדים בנושאים אלו.

הכנת משטר הפעלות

במבנים בהם מותקנים מערכות בטיחות אש מתקדמות כגון: גילוי אש, כיבוי אוטומטי, יש לקבוע משטר הפעלות למערכות האנרגיה נוספות כגון: שחרור עשן, מערכת על לחץ, מערכת החשמל, דלתות וכד'. קיימת חשיבות רבה לסדר פעולות נכון של מערכות אלו בעת שריפה. אנו נסייע לכם בקביעת משטר הפעלות של מערכות החירום במבנה בהתאם לדרישות התקנים והשיקול ההנדסי של המתכנן ואופי האובייקט.

הכנת תיק מפעל

בהתאם לתקנות רישוי עסקים (מפעלים מסוכנים), התשנ"ג – 1993 , הוראות מכ"ר 503 כל מפעל חייב שיהיה לו תיק שיכיל באופן מסודר התייחסות לנושאים מסוים. אנו נכין עבורכם את התיק, תוך התייחסות לכל הנושאים הנדרשים כולל:
1.1 תיאור המבנה וסביבתו.
1.2 תיאור מערכת אספקת המים:
1.2.1 הזנה עירונית.
1.2.2 מאגר פנימי, מערך משאבות לחץ, ומערך המתזים.
1.2.3 הזנה מרכבי כיבוי, מערך הסנקה.
1.3 תיאור ציוד לגילוי וכיבוי אש במבנה.
1.4 תיאור מערך החשמל והאנרגיה במבנה.
1.5 תיאור מערך המילוט מהמבנה.
1.6 צירוף תוכניות הנדסיות וצילומים.
1.1 הכנת הערכת סיכונים.
1.8 הכנת נוהל חירום בקשר לחומרים כימיים.
1.9 הכנת נוהל חירום.
1.10 נוהל הערכות וטיפול בזמן שריפה:
1.10.1 הערכות הנהלת המתחם לטפל באירוע שריפה.
1.10.2 צוות הכוננות במתחם.
1.10.3 פעולות לביצוע בשעת שריפה.
1.10.4 פעולות לביצוע בגמר אירוע שריפה

ייעוץ נגישות להיתר בנייה

קיימים מספר חוקים ותקנות שנועדו להנגיש מבנים ומקומות ציבוריים לבעלי מוגבלויות. ייעוץ נגישות הוא הכרחי לקבלת היתר בנייה.

במסגרת שירותי הייעוץ שלנו בנושא נגישות, אנו מעניקים את השירותים הבאים:

  • בדיקת תוכניות ותיקונים
  • הכנת דו"ח תיקון והשלמת דרישות ההנגשה
  • ייעוץ עם מורשה נגישות עפ"י חוק
  • מתן אישור נגישות להיתר בנייה

ייעוץ, ליווי וייצוג עד קבלת אישור כבאות

כדי לקבל אישור כבאות, חייבים לעמוד בתנאים מסוימים. אנחנו נייעץ , נלווה אתכם ונוודא שיש לכם את כל מה שצריך כדי לקבל את האישור, ונייצג אתכם מול כל הגופים הרלבנטיים.

שירותינו כוללים:

  • בדיקה וסיור במקום על סמך דרישות כיבוי אש.
  • אימות הדרישות מול הקיים בשטח.
  • ייעוץ כיצד לפעול לקיום הדרישות.
  • איסוף אישורים נדרשים מבעלי מקצוע ובדיקת תקינותם.
  • מתן מענה ליועצים ובעלי מקצוע.
  • פגישות לייצוג העסק מול שירותי הכבאות.
  • סיוע בקבלת אישור כבאות.

ייעוץ, ליווי וייצוג עד קבלת רישיון עסק

אנחנו מלווים אתכם כל הדרך עד לקבלת רישיון העסק ומעניקים לכם את השירותים הבאים:

  • קבלת דרישות ממחלקת רישוי עסקים של העיר שבה ממוקם העסק
  • הכנת טבלת שליטה
  • טיפול מול משטרת ישראל ומדור הכבאות
  • עבודה מול קבלני ביצוע במידת הצורך
  • סיוע בעבודה מול משרד הבריאות

כמו כן נטפל בכל הנושא של נגישות העסק לצורך קבלת הרישיון, כולל:

  • סיור באתר
  • הכנת דו"ח דרישות, תיקונים והשלמת ההנגשה
  • מתן אישור נגישות מתו"ס ונגישות השירות לרישוי עסק
השירותים של ש.פ.י בטיחות ואיכות בע"מ

סקר סיכונים

אנחנו נסייע לכם בקיום הסקר והכוונה לבעלי מקצוע מתאימים. השירות כולל:

  • סיור במקום
  • בדיקת הציוד שמותקן במקום
  • תמונות
  • כתיבת סקר סיכוני אש הכולל בתוכו:
  • דרישות חוק
  • תקנות ותקנים
  • המלצות

שירות ממונה בטיחות

אנחנו מציעים שירותי ממונה בטיחות, בהתאם לתקנות ארגון הפיקוח על העבודה. שירותינו כוללים:

  • ביצוע סקרי סיכונים ומפגעי בטיחות בעבודה.
  • ביצוע הדרכות בטיחות בעבודה כלליות לעובדי המפעל.
  • הכנת תוכנית הדרכה שנתית ומעקב אחר ביצוע הדרכות.
  • ביצוע הדרכת ריענון מלגזנים, מלגזון ומלקטת.
  • ביצוע הדרכת ריענון בטיחות אש.
  • ביצוע הדרכת ריענון לעבודה בגובה.
  • ביצוע הדרכה לריענון עגרונאים.
  • ביצוע הדרכה לעובדי אחזקה.
  • סיוע בשדרוג תיקים אישיים לכלל העובדים.
  • ביצוע סקר וקביעת ציוד מגן אישי נדרש וסיוע בקבלתו מהיצרן\ספק תוך מתן הדרכות לשימוש בציוד.
  • קביעת סוגי שילוט שיוצב בשטחי העבודה.
  • קביעת ציוד עזרה ראשונה הנדרש בארגון.
  • השתתפות בישיבות ועדת הבטיחות.
  • ביצוע מעקב אחר ציוד, חומרים המחייבים בדיקה תקופתית.
  • ביצוע מעקב אחר בדיקות רפואיות.
  • עבודה אל מול מרפאה תעסוקתית.
  • סיוע במציאת פתרונות בטיחות.
  • כתיבת הוראות\הנחיות\נהלי בטיחות.
  • ביצוע תחקירי תאונות הכוללים הפקת מסקנות והמלצות לביצוע לעובדי המפעל בלבד.
  • סיוע לצוות הניהולי לקידום הבטיחות בארגון.
  • קביעת צוות חירום פנים ארגוני.
  • קביעת ציוד חירום הנדרש לצוות .
  • עדכון תכנית לניהול הבטיחות.
  • עדכון תיק שטח

תיק שטח

אנו נעין עבורכם תיק שטח, בהתאם לדרישות שירותי הכבאות ובהתאם להוראות נציב כבאות והצלה ומפקח כבאות ראשי, בהתאם להוראה 503 – "הכנת תיק שטח". התיק מוכן בעותק אחד + 2 CD , לרבות תוכניות המבנה.

מבנה תיק השטח כולל את הפרקים להלן:
.2.1 בעלי תפקידים וגורמי חוץ.
.2.2 מיקום גיאוגרפי.
.2.3 פעילויות לביצוע בזמן התרעה בלוח גילוי אש ובזמן אירוע.
.2.4 תיאור המבנה.
.2.5 דרכי גישה למתחם.
.2.2 רחבות הערכות לכוחות החירום וההצלה.
.2.2 קומות המבנה.
.2.8 דרכי חדירה למבנה.
.2.9 הערכות שירותי הכבאות.
.2.10 מערך הדרנטים:
.2.10.1 מערך הדרנטים מחוץ למתחם
.2.10.2 מערך הדרנטים בתחום המבנים.
.2.11 פתחי כניסה וחדירה למבנה.
.2.12 מפסקי חירום לכבאים.
.2.13 פתחי מילוט מיחידות המבנה

מערך החשמל:

.2.14.1 טרנספורמציה.
.2.14.2 חדרי חשמל ראשיים.
.2.14.3 גנרטורים לחירום.
.2.14.4 מערכות U.P.S
.2.15 מערך אספקת מים למבנה:
.2.15.1 הזנה עירונית.
.2.15.2 מאגר פנימי, מערך משאבות לחץ, ומערך המתזים.
.2.15.3 הזנה מרכבי כיבוי, מערך הסנקה.
.2.12 מערך גילוי אש ועשן.
.2.12 עמדות לכיבוי אש.
.2.18 מוקדי סיכון.
.2.19 הערכת סיכונים.
.2.20 מערך הבטיחות והמילוט.
.2.21 נוהל הערכות וטיפול בזמן שריפה

הערכות הנהלת המתחם לטפל באירוע שריפה.
.2.21.2 צוות הכוננות במתחם.
.2.21.3 פעולות לביצוע בשעת שריפה.
.2.21.4 פעולות לביצוע בגמר אירוע שריפה.
.2.22 נספחים תוכניות בטיחות של המבנים.

תוכנית בטיחות אש

אנחנו מכינים תכנית בטיחות אש בהתאם להוראות מכ"ר על תכנית האדריכלית, הכוללת:

  • בדיקה והתאמה לדרישות של הגדרת רמת סיכון
  • בדיקה והתאמה לדרישות של אמצעי כיבוי אש
  • בדיקה והתאמה לדרישות של מקדמי תפוסה
  • בדיקה והתאמה לדרישות של מרחקי ההליכה
  • בדיקה והתאמה לדרישות של אמצעי הכיבוי והגילוי
  • בדיקה והתאמה לדרישות של שחרור עשן
  • בדיקה והתאמה לדרישות של שילוט, תאורה, כריזה וכו'
  • בדיקה והתאמה לדרישות של מערכת החשמל
  • בדיקה והתאמה לדרישות של הפרדת אזורים במבנה
  • בדיקה והתאמה לדרישות של חומרים מסוכנים במידה וקיים
  • הגשת התוכנית ללקוח

הדרכות בטיחות אש

אנו מעבירים הדרכות בטיחות אש, במטרה לאפשר לכם לעמוד בדרישת התקנה של "מסירת מידע הדרכת עובדים" ודרישות כבאות.

מדריך מוסמך, המוכר ע"י מפקח עבודה ראשי, יעביר מצגת באיכות גבוהה, תוך שימוש בתמונות וסרטונים.
הנושאים הנלמדים:
עיוני:

  • מניעת שריפות,כיצד פורצת שריפה
  • מושגים בסיסיים בהתנהגות האש,שריפות סיווג,סיכונים ומניעתם
  • הכרת אמצעי הכיבוי והתאמתם לסוג השריפה,כיצד להשתמש במטף
  • כיצד לפעול במצב שריפה, מענה ראשוני, דיווח ושיתוף פעולה עם שרותי הכבאות

מעשי:
פריסת קווי מים לכיבוי,הפעלת מטפים לכיבוי אש מעשית.
תרגול צוות העובדים.

הצלחות שלנו

שקופית קודמת
שקופית הבאה

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת ולהעניק לכם שירות מקצועי שעומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר. לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ עם המומחים שלנו: 073-7841593

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-3021347

הצהרת נגישות עסק

יש חניה נגישה.

משרדנו בגודל של 100 מ"ר, הכניסה למשרד היא בקומת הרחוב דהיינו ללא הפרשי גבהים בין המדרכה לדלת הכניסה.

פגישות במשרד בתיאום מראש בלבד