לוגו שפי בטיחות

מספר מקשר - הסבר

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ש.פ.י בטיחות ואיכות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יועץ בטיחות אש

בכל מבנה ציבורי, גדול או קטן כמו חנות/קניון/משרדים/מפעלים/מוסדות לימוד ועוד חייבים להיות אמצעי בטיחות נגד אש: מערכות לגילוי עשן, מטפים וצינורות מים וכדומה. זוהי חובה מוסרית מעל הכל לדאוג לבטיחות העובדים, התלמידים או הקונים. מעבר לכך זוהי חובה חוקית ועסק או מוסד לא יקבל אישור לפעול מבלי חתימה של מערך הכבאות בישראל. מכיוון שקשה לקבל אישור של מערך הכבאות בגלל הבירוקרטיה והחוקים הנוקשים מומלץ להיעזר ביועץ בטיחות אש אשר מכיר את כלל התקנות והאמצעים לבטיחות המבנה.

✔️שנים רבות של ניסיון בייעוץ בטיחות אש
✔️ליווי וייצוג עד קבלת אישורים רלוונטים
✔️ תחזוקה וביקורות
✔️ שירות בכל הארץ


עם אש לא משחקים – הולכים עם המקצוענים ביותר!
לשיחת ייעוץ חינם התקשר עכשיו!
072-3226380

יועץ בטיחות אש

מה תפקידו של יועץ בטיחות אש?

תפקידו של יועץ בטיחות אש הוא ייצוג מול שירותי הכבאות וליווי תהליך קבלת האישור ממערך הכבאות, ייעוץ פרטני לאדריכל המבנה לגבי ציוד טכנולוגי חשוב ודרכי מילוט, הכנת תכנית בטיחות מפורטת על פי דרישות מכ"ר 532.
יועץ בטיחות בסופו של דבר מכין את המערך הכולל לבטיחות נגד אש על מנת לסייע לבעלי המבנה /העסק לקבל היתר בניה ואישור עסק (רישיון עסק). כמו כן הוא אמור להדריך את בעלי העסק והעובדים לגבי כללי התנהגות במצב של אש: היכן ממוקמים אמצעי הבטיחות, כיצד מתפנים בצורה בטוחה וכו'.

מי מוסמך להיות יועץ בטיחות אש?

אדם בעל ניסיון וותק מטעם שירותי הכבאות של ישראל יכול לשמש כיועץ כיבוי אש, רק אחרי שעבר קורס הדרכה מקצועי בנושא ספציפי זה. יועץ בטיחות חייב להכיר את המערכות השונות, את התקנות הקבועות בחוק ואת השפעות האש על מערכת הנשימה והדרכים להתמודד עימה.

כמובן, לנוחויותכם כל תעודות ההסמכה של מומחי ש.פ.י בטיחות ואיכות בע"מ נמצאים בעמוד תעודות.

מתי צריך לפנות ליועץ בטיחות אש?

בכל הקמת מבנה גדול או קטן המשמש לעסקים, משרדים, מרכזי קניות, מוסדות לימוד או מגורים חייב בעל המבנה לקבל אישור שהמבנה בטוח ומוגן מפני שריפות. מכיוון שקשה לקבל אישור כזה בעיקר בגלל פרטי התקנות שלא ידועים לכולם ובגלל הקושי בהשגת אישור כזה מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות אש שהוא זה שיעמוד מול הגורמים הרלוונטים עד להשגת האישור והוא זה שייעץ מה לעשות ואיך בזכות היכרותו המעמיקה עם התקנות, החוקים ואמצעי המיגון השונים. גם מבנה אשר עבר שיפוצים או שינויים כל שהם במבנה עצמו חייב לחדש את הרשיון והאישור שהמבנה בטוח.

יועץ בטיחות אש

למה חשוב להשתמש בשירותיו?

כי הוא מאפשר למנהל להפעיל עסק או מוסד בצורה בטיחותית ולמנוע אסונות חלילה. כאשר ישנו יועץ בטיחות אש הוא מדריך את מנהלי המוסד או העסק לגבי הציוד ההכרחי והתנהלות מול אפשרות של שריפה ובכך מונע תאונות אש שעלולות לגרום לפציעות קשות, כוויות ואף מוות. כפי שציינו החובה להעסיק יועץ בטיחות ולקבל אישור ממערך הכבאות היא חובה מוסרית של ביטחון האוכלוסייה ואף חובה חוקית שהעוברים עליה עומדים בפני אפשרות אישום פלילי.

הסכנות אם בחרנו שלא לקבל שירותיי ייעוץ

הסכנותמה זה יכול לגרום?
סיכון חיי אדםהסכנות באי שימוש יועץ בטיחות הן סכנת שריפה העלולה להתפשט מהר בהעדר אמצעי התגוננות נאותים ובהעדר מערכת לגילוי מוקדם של התפרצות אש. השריפה עלולה לגרום חלילה לפציעת העובדים, התלמידים או הקונים עקב חוסר במסדרונות מילוט ודלתות אש תקינות, העשן עלול לגרום לבעיות נשימה וחנק במקרה ואין פתחי אוורור על פי התקנות.
סיכון כספיגם במידה ואין נפגעים בנפש יכול להיגרם נזק כלכלי כבד למבנה ולציוד הנמצא בו.
כמובן שמנהלים שלא עומדים בתקנות ואין להם אישור ממערך הכבאות עומדים בפני סכנת תביעה ממשטרת ישראל, כבאות ישראל ואף חברות הביטוח של הנפגעים.

שירותי ייעוץ בטיחות בש.פ.י בטיחות ואיכות בע''מ

בחברת ש.פ.י בטיחות ואיכות בע"מ אנו נדאג ללוותכם באופן מקצועי לכל אורך שלבי הכנת תיק בטיחות אש, עד לקבלת האישור. התכנית כוללת:

  • סיוע והמלצות בבחירת אנשי מקצוע להתקנת מערכות כיבוי וגילוי אש בהתאם לדרישת מכון התקנים וכן פיקוח על התהליך.

  • הכנת תיק בטיחות כיבוי אש לשם רישוי עסקים שונים – אולמות אירועים, איצטדיונים, בתי אבות, בתי מלון, בתי קולנוע, מבני משרדים וכל עסק אשר נדרש לכך מטעם שירותי הכבאות.

  • שירותי ממונה בטיחות מוסמך לבטיחות עסקים ומוסדות.

  • הכנת תיק שטח/תיק מפעל מקצועי בהתאם לדרישת שירותי מכבי האש.

  • הדרכות בטיחות וגיהות לעסקים ומוסדות בהתאם לדרישת מכבי אש למסירת מידע והדרכת עובדים בתחום בטיחות האש.

  • עמידה בדרישת בטיחות האש של איגוד הכבאות והמשרד להגנת הסביבה.

  • אצלנו תיהנו משירותיו של יועץ מעולה שיסייע לכם לחסוך כסף ומשאבים ע"י הכוונה לפתרון היעל והפשוט ביותר!

חלק קטן מההמלצות על החברה עלה כאן באתר שלנו בעמוד המלצות.

הצעד הראשון – בדיקת המבנה וסקירת התכניות

ובכן, הצעד הראשון הוא בדיקה של המבנה וסקירה של התוכניות. יועץ בטיחות אש יבדוק את כל הנתונים החשובים כמו סוג המבנה, אופי השימוש, האם מדובר במבנה פרטי, במוסד או במפעל וכדומה. תפקידו המרכזי של יועץ בטיחות אש הוא להעריך את הסיכונים הקיימים, ולמצוא את הדרכים הטובות ביותר כדי לנטרל את הסיכונים הללו. לפעמים מדובר בהנחיה פשוטה כמו בידוד של חומרים דליקים או החלפת המטף, ולפעמים יש צורך בעבודה מורכבת שכוללת התקנת מערכות לגילוי וכיבוי אש. הכול נעשה בהתאם לנהלים ולתקנים המחמירים ביותר.

מניעת שריפות – הכנת תיק בטיחות אש

הדרך היעילה ביותר למנוע נזקי שריפה היא כמובן למנוע את היווצרות הדליקה מלכתחילה. לכן אנו מציעים מגוון של שירותים בתחום הבטיחות, כמו הכנת תיק בטיחות אשר מפרט את הסיכונים, האמצעים השונים לגילוי וכיבוי השריפות, הדרכות ותרגילים וכדומה. בנוסף, אנו מציעים שירות של ממונה בטיחות עבור מוסדות ועסקים, ומגוון של הדרכות בטיחות וגהות למקומות עבודה.

יועץ כיבוי אש

סיוע בבחירת מערכות אש ופיקוח על התקנתן

לאחר שעשינו כל שביכולתנו כדי למנוע שריפה, הגיע הזמן להיערך למצב שבו חס וחלילה תידלק אש ותתפשט במבנה. ההיערכות הזו מתבצעת בשני מישורים, כאשר המישור הראשון הוא המישור הטכנולוגי. הוא כולל התקנה של מערכות גילוי מתקדמות, שתפקידן לזהות הידלקות של אש במהירות האפשרית ולהתריע על כך, והתקנה של מערכות לכיבוי אש שגם הן צריכות לפעול במהירות ולכבות את הדליקה לפני שתתפשט. יועץ בטיחות אש יסייע לבחור את המערכות המתאימות וגם יפקח על התקנתן.

הכנת תיק שטח בהתאם לדרישת שירותי הכבאות

המישור השני הוא הכנת תיק שטח, שזהו תיק אשר מרכז את כל המידע החיוני לשעת חירום. ישנה רשימת דרישות מפורטת של שירותי החירום, ביניהם תרשימי המבנה, פירוט של כניסות ויציאות, אמצעי מיגון וכדומה. חשוב לעשות זאת בצורה מסודרת ומקצועית, כדי שברגע האמת כוחות החירום יקבלו את האינפורמציה במהירות.

תחזוקה וביקורות

לאחר השלמת כל התהליך הארוך הזה, חשוב להמשיך ולבדוק כל הזמן שהמערכות תקינות, ושהעובדים בקיאים בנהלי העבודה. שריפה שמתפשטת היא אירוע מהיר ומלחיץ מאוד, וגם האנשים הכי רגועים ושקולים יכולים להתבלבל או לעשות טעויות. לכן חשוב לנו ללוות אתכם גם לאחר השלמת הייעוץ והתקנת המערכות, כדי לוודא שיש בידכם את הכלים הטובים ביותר למנוע אסון.

בבטיחות אש לא מקלים ראש ופונים אל המקצועניים ביותר!
המומחים של ש.פ.י בטיחות עם ניסיון עשיר בתחום – יש לכם על מי לסמוך
התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ בחינם

תפריט נגישות

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-3021347

הצהרת נגישות עסק

יש חניה נגישה.

משרדנו בגודל של 100 מ"ר, הכניסה למשרד היא בקומת הרחוב דהיינו ללא הפרשי גבהים בין המדרכה לדלת הכניסה.

פגישות במשרד בתיאום מראש בלבד